Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΤΑΚΗ ΦΟΡΤΗ (ΚΟΥΒΕΛΑ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΣΗ ΠΡΩΤΟΠΑΠΠΑ! (VIDEO)

Γράφει ο Θανάσης Κ. Πρωτοπαππάς

Αφιερώνω τις παρακάτω φωτογραφίες και το βίντεο στον παιδικό μου φίλο Δημήτρη Γ. Φόρτη (Κούβελα), αποτίοντας Φόρο Τιμής στην Πολύχρονη Φιλία μας. 
Ο Τάκης Φόρτης (Κούβελας) κρατώντας μία από τις αξιοθαύμαστες δημιουργίες του
Τάκη, ήσουν και θα είσαι ο Καλλιτέχνης της Παρέας μας και μέσα από το φωτογραφικό μου φακό έχω κρατήσει όμορφες εικόνες, όταν εσύ δημιουργούσες. 
Ας απολαύσουμε λοιπόν, όλοι μαζί, κάποιες από τις στιγμές των μοναδικών δημιουργιών σου, αποκαλύπτοντάς μας, στο βίντεο, μυστικά της τέχνης σου! 
Δημιουργία του Τάκη Φόρτη (Κούβελα)
Βλέποντας το βίντεο, συμφωνούμε με τον συνεργάτη μου Γιάννη Β. Καραπανάγο, ο οποίος είχε γράψει χαρακτηριστικά, στο αποκλειστικό του ρεπορτάζ, τον περασμένο Δεκέμβριο (4.12.2016), πως, το ξύλο στα χέρια σου,  γίνεται ένα εύπλαστο υλικό.
Επίσης να υπενθυμίσω τη δήλωσή σου, στο ίδιο ρεπορτάζ: ''Η τέχνη είναι έμφυτη και είμαι εργάτης της τέχνης''.   
Τάκη, συγχαρητήρια! Φίλοι και γνωστοί σου είμαστε υπερήφανοι για σένα! 
  Δημιουργίες του Τάκη Φόρτη (Κούβελα)


 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.