Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ; ΑΝΩΜΑΛΕ!

Του Βαγγέλη Ευαγγελίου  

 

Τι εφιάλτης κι αυτός. Ένας υποψήφιος λέει, δάγκωσε έναν κανονικό άνθρωπο και έτσι άρχισε η επιδημία!
Είχαμε μείνει μία χούφτα άνθρωποι κρυμμένοι σ΄ένα παλιό σπίτι, ενώ έξω τα ζόμπι (υποψήφιοι) έψαχναν ανθρώπους να δαγκώσουν. Μην ψηφίσεις δαγκωτό! ‖ «Υποψήφιος» είναι το μοναδικό δίποδο, που ξεπέρασε σε ποσότητα, τον άνεργο. ‖ Όσοι υποψήφιοι δε βγουν, θα μπουν. ‖ Με ειδοποιεί με τον γνωστό ήχο ο φούρνος μικροκυμάτων πως ζεστάθηκε το βαθύ πιάτο μου με τα ρεβίθια. Ανοίγω την πορτούλα και τι βλέπω! Έναν υποψήφιο ζαλισμένο από το γύρω γύρω όλοι, με τα παπούτσια μέσα στο πιάτο. Κανένας σεβασμός. Ρε άνθρωπε, στη θάλασσα με τα παπούτσια βάζεις τα πόδια στο νερό; ‖ Περπατούσα χτες στην πόλη και συνάντησα την Κουτσή Μαρία. «Κι εσύ υποψήφια» της λέω; «Όχι μόνο εγώ Βαγγέλη», μου λέει. «Αλλά και αυτές». Και μου δείχνει τα δυο κορίτσια που ερχόντουσαν. Η Σάρα και η Μάρα. ‖ Ένας υποψήφιος, πήγε να μου δώσει καραμέλα. Η μαμά λέει, «ΟΧΙ καραμέλες από ξένους». ‖ Δεν του έφτανε το ένα κώμα του 95χρονου και τον έβαλαν και σε άλλο κόμμα ως υποψήφιο! Σε ποιο από τα δύο θα πάρει πρώτα σταυρό, ένας Θεός ξέρει... ‖ Φίλος μου ψευδός, κατέβηκε υποψήφιος Δήμαρχος κι αυτός, με το ανεξάρτητο κόμμα «Το ταξίδι αρχίζει». Φαντάζομαι ήδη τα πρώτα λόγια ομιλίας του: «Κυρίεθ και κύριοι, το τακθίδι αρχίδει». Άσε που θα προσπαθήσει να μας πείσει, πως το αντίθετο του πείθω, είναι το μπροθτά! ‖ Έχω τουλάχιστον έναν μήνα να πληρώσω καφέ. Συναντιέμαι με υποψήφιους Δημάρχους για να με πείσουν να τους ψηφίσω. Τελικά πείθομαι να με κεράσουν. ‖ Περίμενε γιατί μπερδεύτηκα! Υποψήφιοι ή Υποψόφιοι; ‖ Η μικρή Ολλανδέζα περιμένει το οκέι από τον πατέρα της, για να κατέβει ως υποψήφια! ‖ Και ο τρελός του χωριού υποψήφιος. Ο μόνος που εμπιστεύομαι! ‖ Άνοιξα την ντουλάπα για να καληνυχτίσω τον προσωπικό μου μπαμπούλα και βρήκα μέσα έναν υποψήφιο. ΕΛΕΟΣ!

Διάβασε περισσότερα http://zoorlomandias.gr/archives/1053 |

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.