Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

ΑΠΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΙΣ ΑΓΩΝΙΕΣ!


Κάποιες στιγμές σκέφτομαι… ότι περιμένεις όλη σου τη ζωή να ζήσεις κι όταν αυτή περνάει καταλαβαίνεις ότι δεν την έζησες. Είναι εύκολο να έχεις επιθυμίες, αλλά δύσκολο να τις εκπληρώσεις. Κοιτάζω το απέραντο γαλάζιο της θάλασσας και θα ‘θελα να ζω για πάντα απλά για να το θαυμάζω. Αγναντεύω τα όμορφα τοπία, οτιδήποτε κάνει την ψυχή μου να ταξιδεύει και αναρωτιέμαι γιατί να χάνεται η στιγμή;
Ο άνθρωπος λένε γερνάει όταν πάψει να ονειρεύεται… Παύει να ερωτεύεται τον άνθρωπο, τη φύση, την ομορφιά. Δεν θέλω να χάσω αυτό που είμαι, την ψυχή μου. Πάλεψα πολύ για να βρίσκομαι εδώ. Έχω δει μιαν άλλη πλευρά της ζωής που δύσκολα βλέπει ένας άνθρωπος! Κι όμως αυτή η εμπειρία με δυνάμωσε, με έμαθε να στέκομαι στα πόδια μου, να στηρίζομαι στις δυνάμεις μου… Να μην τα παρατάω, να παλεύω για τα όνειρά μου, να έχω μεγάλες προσδοκίες και ισχυρά «θέλω».
Να αρκούμαι στα λίγα όταν μπορώ να έχω πολλά. Να κάνω επιλογές με διάκριση χωρίς να βάζω την ευαισθησία αλλά τη λογική. Να μην μετανιώνω, να μην έχω τύψεις, να απολαμβάνω. Να απολαμβάνω την ηρεμία της σιωπής (που πάντα φοβόμουν). Να απολαμβάνω όλη την ουσία της ζωής. Τις εικόνες, τα όμορφα λόγια, τις καλές ταινίες, την τέχνη, τους ήχους, την καλοσύνη των ανθρώπων, την ποιότητα στις φιλίες. Έμαθα να εκτιμώ..
Λυπάμαι για όλες τις χαμένες στιγμές, για όλες τις δύσκολες στιγμές πόνου και ασφυξίας. Στιγμές που χάνεται το φως και χάνεται κι ο εαυτός σου.. Στιγμές δίχως ήλιο.. Δίχως ελπίδα. Γι’αυτό θα ‘θελα να αγγίξω το σημείο όπου ανά πάσα στιγμή να είμαι έτοιμη ν’αφήσω τα πάντα πίσω μου χωρίς να καταρρέω που τα εγκαταλείπω. Απεγκλωβισμένη απ’ το παρελθόν, τους ανθρώπους και τις καταστάσεις. Από τα υλικά αγαθά. Να δέχομαι τον εαυτό μου όπως ακριβώς είναι.. Να τον αγαπώ, να τον σέβομαι. Ν’ αφήνομαι κι όπου με βγάλει’…

Πηγή: http://glikaxamogela.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.