Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

ΣΑΝ ΠΑΖΛ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΖΩΗ, ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΤΖΟΥΜΑΚΑ!

Artist: Géraldine Lay
Εμένα που με βλέπεις είμαι 60 χρονών πια...
Δεν είμαι στη μέση, την έχω ξεπεράσει. Ας μην γελιόμαστε ποιος φτάνει μέχρι τα 100;
Μάλλον γι' αυτό, αυτή είναι μία όμορφη ευχή γενεθλίων! Εμένα που με βλέπεις είμαι 60 χρονών πια και παρακαλώ μερικά βράδια να ήμουν νεότερη. Περνάει ο χρόνος γρήγορα, χωρίς να το καταλάβεις.
Η δική μου ζωή; Σαν την αγαπημένη μου ταινία… Θυμάμαι μόνο τις πιο όμορφες και τις πιο στενάχωρες στιγμές. Έτσι θυμάμαι και τα χρόνια που πέρασαν. Χωρίς λεπτομέρειες, ψέματα μόνο αυτές που έκαναν τη διαφορά, ναι αυτές τις θυμάμαι πολύ καλά, έχουν χαραχτεί μέσα μου.
Τι θες να μάθεις; Άλλα ευχόμουν, άλλα έζησα, με άλλα έγινα τελικά ευτυχισμένη...
Έχω αγαπήσει πολύ, έχω μετατρέψει την αγάπη σε μίσος, το μίσος σε απάθεια και απόρησα.
Μετά από χρόνια το καταλαβαίνεις. Δεν γίνεται να είσαι μόνο ένας άνθρωπος για πάντα. Αλλάζεις. Μερικές φορές χωρίς να το θέλεις άλλες επειδή πρέπει.
-Eσύ;
-Εγώ;
Ήμουν αδύναμη και έγινα δυνατή.
Ήμουν δυνατή και έγινα ευάλωτη.
Ήμουν ευτυχισμένη και τα έχασα όλα.
Τα έχασα όλα και στάθηκα τυχερή.
Ήμουν στεναχωρημένη και έγινα χαρούμενη.
Ήμουν χαρούμενη και με πίκραναν.
Ήμουν καλή και φέρθηκα με το χειρότερο τρόπο.
Ήμουν κακιά και έδωσα καλοσύνη.
Με ξαφνιάσαν τα συναισθήματά μου.
Εγώ είμαι 60 χρονών πια και δεν ξέρω τι πρέπει να σου πω να κάνεις για να είσαι ευτυχισμένος.
Όταν ήμουν 20 χρονών ήθελα μια οικογένεια, ένα σπίτι και μια δουλειά.
Τώρα θα σου πω πως ίσως το σημαντικότερο είναι να έχεις να θυμάσαι ένα δυνατό έρωτα και μία όμορφη αγάπη. Να έχεις καταφέρει να σ' αγαπήσει καλύτερα και από οικογένεια ένας φίλος.
Να έχεις αγαπήσει έναν άνθρωπο περισσότερο από τον εαυτό σου. Και όσο μπορείς να μην έχεις δίπλα σου ανθρώπους που μαζί τους θα κάνεις δεύτερες σκέψεις. Αυτές οι δεύτερες σκέψεις τα τινάζουν καμιά φορά όλα στο αέρα.
Πώς να στο πω παιδί μου...
Σαν παζλ είναι αυτή η ζωή. Σου δίνουν ένα κουτί με 1000 κομμάτια και πρέπει να το φτιάξεις όπως ακριβώς σου δείχνει η εικόνα. Θα ξεκινήσεις από το εύκολο για να φτάσεις στο δύσκολο. Μπορεί να το παρατήσεις γιατί βαρέθηκες και στο τέλος να μη θέλεις να μοιάζει με την εικόνα.
Ίσως χαρίσεις 20 κομμάτια ή και κάποιος σου πάρει άλλα τόσα χωρίς να το καταλάβεις και να πιστέψεις ότι δεν φτιάχνεται πια. Αυτά που δεν μπορείς να τα ξαναβρείς ζωγράφισέ τα παιδί μου. Δεν θα είναι το ίδιο αλλά και τι πειράζει;

Γράφει η Γεωργία Τζουμάκα
''Τελείωσα βιομηχανικό σχέδιο... κι επειδή στην Ελλάδα δεν υπάρχει τίποτα να σχεδιάσω, σχεδιάζω με λέξεις τις σκέψεις μου!''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.